آزسا و کانامی از دوران دبیرستان دوست نقسترین بودهاند. پس از مرگ ناگهانی کانامی، آزسا دچار یأس میشود اما با فرستادن پیامکهای متنی به گوشی کانامی آرامش مییابد. والدین کانامی با دیدن اینکه فرزندشان چه کارهای خوبی انجام داده، به هویت آزسا پی میبرند و هنگام بازدید از یتیمی که فرزندشان به آن علاقه داشت، تحت تأثیر کارهای خوب او قرار میگیرند.