مسیر انفجاری و سقوط غم انگیز از Tower Records Tower Rocords موسیقی نمادین و میراث بنیانگذار سرکش آن راس سلیمان.
All Things Must Pass سومین آلبوم استودیویی جورج هریسون است. در نوامبر 1970 به عنوان یک آلبوم سه گانه منتشر شد ، این اولین اثر انفرادی هریسون پس از شکستن بیتلز در آوریل همان سال بود. این شامل تک آهنگ های "پروردگار شیرین من" و "زندگی چیست" ، و همچنین ترانه هایی مانند "آیا این یک ترحم نیست" و آهنگ عنوان که برای ورود به نسخه های بیتلز نادیده گرفته شده بود. این آلبوم نشان دهنده تأثیر فعالیت های موسیقی هریسون با هنرمندانی مانند باب دیلن ، گروه ، Delaney & Bonnie و دوستان و بیلی پرستون در طول سالهای 1970-70 و رشد او به عنوان یک هنرمند فراتر از نقش حامی وی با همبازی های سابق جان لنون و پل مک کارتنی است. همه چیز باید تصویب شود که صدای گیتار اسلاید امضای هریسون و مضامین معنوی موجود در تمام کارهای انفرادی متعاقب وی را معرفی کرد. نسخه اصلی وینیل شامل دو LP آهنگ و یک دیسک سوم از مربای غیررسمی با عنوان Apple Jam بود. چندین مفسران با عکس جلد آلبوم باری فاینشتاین ، که نشان می دهد هریسون توسط چهار گنوم باغ محاصره شده است ، به عنوان بیانیه ای در مورد استقلال وی از بیتلز تفسیر می کنند.
All Things Must Pass is the third studio album by George Harrison. Released as a triple album in November 1970, it was Harrison's first solo work after the break-up of the Beatles in April that year. It includes the hit singles "My Sweet Lord" and "What Is Life", as well as songs such as "Isn't It a Pity" and the title track that had been overlooked for inclusion on releases by the Beatles. The album reflects the influence of Harrison's musical activities with artists such as Bob Dylan, the Band, Delaney & Bonnie and Friends and Billy Preston during 1968–70, and his growth as an artist beyond his supporting role to former bandmates John Lennon and Paul McCartney. All Things Must Pass introduced Harrison's signature slide guitar sound and the spiritual themes present throughout his subsequent solo work. The original vinyl release consisted of two LPs of songs and a third disc of informal jams titled Apple Jam. Several commentators interpret Barry Feinstein's album cover photo, showing Harrison surrounded by four garden gnomes, as a statement on his independence from the Beatles.